19 July 2011

PTC 2

 

 



3 comments:

  1. Bello. Finalmente un po' di bel tempo.
    Altri massaggi?
    Torna presto.
    Mi manchi

    ReplyDelete
  2. Godt å ha deg på nettet igjen, etter det jeg forstår som en opplevelsesrik reise, såvel landskapsmessig som sosialt. Derfor tror jeg vel også at du kommer til å få et par interessante dager blant de eldre costaricanerne, eller var det ticos, du kalte dem.
    Jeg vet at alle latinamerikanere er interessert i fotball. Ett par stykker har sågar vært i Haugesund og spilt for FKH. En het Rodrigues, så vidt jeg husker, og en ble kalt for Fofo. Nå er det en costaricaner, Celso Borges, landslagsspiller, som gjør det svært så godt på Fredrikstad FK. De sies at han er for god for spill i Norge, og det forventes at han snart går til en utenlandsk klubb.

    ReplyDelete
  3. Hei Opplevelsene står i kø, så du trenger nok litt tid på å fordøye altnår du kommer hjem Det virker som du er tilstede hele tiden og oppserverer hva du ser og hører. Du er den perfekte turist. Jeg gleder meg til hver ny blogg, og nå jobber du på Sykehjem. Er litt usikker på om de på bildet er kollegaer eller klienter ? Godt du ikke er redd i tordenvær og at du ikke blir så fort bilsyk nå. Nyt fortsettelsen , jeg venter spent.m

    ReplyDelete