10 July 2011

Grytidlig søndag morgen

Playa Tamarindo ligger som navnet tilsier ved en strand. En fantastisk bred sandstrand omgitt av palmer og frodig natur. EF sin skole, studenthjem og Casa Papaya ligger tilbaketrukket, 2 minutters gange fra "sentrum". I anførselstegn fordi det er mer en landsby, eller et turiststed, enn en by. På veien mot sentrum og stranda har jeg  sett noen veier som fortsetter i motsatt retning. Da jeg våknet av et regnskur i dag tidlig, bestemte jeg meg for å utforske dette området.



 

 

 

 


 

 
 

 

Jeg avsluttet en times gåtur med et bad. Klokka var ikke 9 enda, men det var allerede mange surfere på plass. Møtte på Juanita og bestemte meg for å gjøre alvor av massasjen vi har snakket om. Som en amerikansk kvinne beskrev sjøen i dag, var også massasjen relativt "rough". Men å starte søndag morgen liggende på et massasjebord og høre bølgene rulle innover stranda er ....... Lukk øynene og forestill deg. Pura vida. Vida pura.

3 comments:

  1. Hei igjen Nå er det like før vi skal legge oss og da ser jeg at du har stått opp og fått deilig massasje allerede .....heldiggris. Fortsett å kose deg. Klem m og p

    ReplyDelete
  2. Hallo! Så bra at dere er inne og kommenterer. Stor klem!

    ReplyDelete
  3. Jeg er så missunnelig! Her hadde det meldt en stor sol i går, men det bøttet ned isteden. ..og her er det ikke koselig når det regner!
    Jeg er optimistisk før en ny dag, selv om det er helt overskyet på tross av det yr melder....

    Høres ut som du lever det gode liv...det har du fortjent. Kos deg videre!

    ReplyDelete