26 July 2011

Gave, helikopter og skjell

Siste dag og jeg er reiseklar. Meyling kommer med gave til meg. Armebånd og øredobber. Jeg har aldri vært ensom etter at vi ble kjent. Ikke hatt en dag uten latter og smil.

 

Jeg går lang tur langs stranden. Rundt hver ny odde, synker en bukt innover og enda en strand åpner seg. En åpenbaring på avstand og vakkert når du kommer nært på. Skjell i alle fasonger og duse farger.

 

 

Det er varmt. Bølgene slår mot land. Jeg ser. Jeg kjenner. Dagene her har mykt glidd forbi.
Nå begynner jeg å se på klokka. Reiseklar.

 

Klar til å fly hjem.

 


 

6 comments:

  1. Che carina Meyling. E che bella spiaggia! Le foto che fai sono sempre più belle. Complimenti.

    ReplyDelete
  2. Come dice lei: Meyling es una bestia! Anche tu sei molto carino. Grazie. A tra poco :-).

    ReplyDelete
  3. Costa Rica er et vakkert land, det kan jeg underskrive på... men verden er stor...

    ReplyDelete
  4. Saant begge deler, Men Costa Rica er Costa Rica :-).
    Pura vida!

    ReplyDelete